ΠΛΩΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ…
Από το 1994 είχε διατυπωθεί η πρόταση για την κυκλοφορία θαλάσσιων λεωφορείων από το Πειραιά μέχρι την Βάρκιζα προκειμένου να αποσυμφορηθεί η παραλιακή λεωφόρος. Από τότε μέχρι σήμερα άρχισε και η λειτουργία του τραμ αλλά λύση στο κυκλοφοριακό δεν βρέθηκε και τα θαλάσσια λεωφορεία τίθενται ξανά επί τάπητος. Ο δήμαρχος του Αλίμου κ. Ορφανός είπε πως αν αυτή η ιδέα υλοποιηθεί θα είναι για να ψυχαγωγήσει τους πολίτες και τους τουρίστες και πως δεν θα λύσει ούτε το κυκλοφοριακό ούτε το συγκοινωνιακό πρόβλημα. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς η τιμή του εισιτηρίου πρόκειται να κυμανθεί από επτά έως δώδεκα ευρώ. Άρα μάλλον θα είναι λίγο δύσκολο για έναν πολίτη να το καθιερώσει ως καθημερινό μέσο μετακίνησης…
Από το 1994 είχε διατυπωθεί η πρόταση για την κυκλοφορία θαλάσσιων λεωφορείων από το Πειραιά μέχρι την Βάρκιζα προκειμένου να αποσυμφορηθεί η παραλιακή λεωφόρος. Από τότε μέχρι σήμερα άρχισε και η λειτουργία του τραμ αλλά λύση στο κυκλοφοριακό δεν βρέθηκε και τα θαλάσσια λεωφορεία τίθενται ξανά επί τάπητος. Ο δήμαρχος του Αλίμου κ. Ορφανός είπε πως αν αυτή η ιδέα υλοποιηθεί θα είναι για να ψυχαγωγήσει τους πολίτες και τους τουρίστες και πως δεν θα λύσει ούτε το κυκλοφοριακό ούτε το συγκοινωνιακό πρόβλημα. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς η τιμή του εισιτηρίου πρόκειται να κυμανθεί από επτά έως δώδεκα ευρώ. Άρα μάλλον θα είναι λίγο δύσκολο για έναν πολίτη να το καθιερώσει ως καθημερινό μέσο μετακίνησης…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου